Dumny producent polskich systemów grzewczych.

Cel:
– stworzyć tożsamość marki, która komunikować będzie doświadczenie, siłę firmy, jej polskość oraz chęć niesienia pomocy Klientom
– budowa wysokiej rozpoznawalności marki na terenie całej Polski

Wyzwanie:
– zaprojektować branding, który spowoduje silny i zapamiętywany rys w umysłach osób należących do grupy docelowej, po to by zwiększyć rozpoznawalność i zaufanie do marki

Zakres prac:
– identyfikacja wizualna
– strategia komunikacji oparta o oczekiwania klientów
– źródła przewagi konkurencyjnej
– manuale dot. obsługi klienta i sprzedaży
– wystrój salonu firmowego
– koncepcja marketingowa wraz z pakietem spójnych materiałów reklamowych (strona www, katalogi ofertowe, prezentacje, mailing, brandowanie samochodów)

Efekt:
– pierwsza kampania reklamowa prowadzona na bazie nowego wizerunku przyniosła zaskakujący efekt. Stronę odwiedzono ok. 1 mln razy. Użytkownicy spędzili na niej łącznie ponad 332 dni
– zniwelowanie wśród klientów strachu wynikającego z zakupu drogiego produktu