Referencje
pisemne

quote

Zmieniona strategia marketingowa...

Robert Galara – Prezes GALMET SP.J

Zatrudnia ok. 800 pracowników

quote

Szukałam kogoś w Warszawie i...

Katarzyna Bohm – właścicielka firmy

Sesja prywatna

quote

Opracowana przez Tomasza Madejskiego...

Paweł Surówka – Członek Zarządu EUROCOLOR

Zatrudnia ok. 300 pracowników.

quote

Realizacja autorskiej strategii...

Paweł Świerkula – Wiceprezes Promar Sp. z o.o.

Zatrudnia ok. 200 pracowników

quote

Staliśmy się liderem rynku pod...

Grzegorz Cielecki – Dyrektor Zarządzający Virtu Holding

Zatrudnia ok. 700 pracowników

quote

Jestem zadowolony ze współpracy z...

Kamil Sobota – właściciel firmy

Trening sprzedażowy

Krzysztof Gawlik, uczestnik szkolenia

Na tym szkoleniu poznajemy nie tylko techniki promowania produktu w celu zachęcenia klienta do kupna, lecz także uczymy się „czytać” ludzi – poznawać  ich oraz sprawiać, by w rozmowie z nami czuli się dobrze i chętnie ją prowadzili. Łącząc te wszystkie składniki otrzymujemy gotowy przepis na skuteczną sprzedaż.

Jakub Podstawski, uczestnik szkolenia

Wcześniej byłem ignorantem, który nie rozumiał potrzeb klientów. W pracy skupiałem się na produkcie, pomijając wiele istotnych kwestii. Podczas szkolenia poznałem skuteczne techniki sprzedaży, które pozwalają mi zbudować relacje z Klientem. Dzięki temu łatwiej i szybciej realizuję cele.

Tomasz Ziebura, uczestnik szkolenia

Szkolenie bardzo merytoryczne z realnymi przykładami. Wiedzę ze szkolenia można wykorzystać nie tylko w pracy, ale i w życiu codziennym. Szkolenie uwzględnia także ćwiczeni praktyczne, które pozwalają skorzystać z nowej wiedzy.

Jacek Mańka, uczestnik szkolenia

Dzięki szkoleniu lepiej pojąłem klientów, z którymi na co dzień współpracuję. Zdecydowanie lepiej trafiam w ich potrzeby i łatwiej mi odpowiadać na ich ataki. Rzeczy, które sprzedaję to już nie tylko fizyczny obiekt, to nowa historia, idea i wartość!

Radosław Saśkiewicz, uczestnik szkolenia

Szkolenia z Tomkiem to zawsze duża doza pozytywnych emocji i narzędzi – skutecznych narzędzi, które wykorzystuję w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Sebastian Bil, uczestnik szkolenia

Szkolenie: otwiera, kreuje, tworzy, uczy i uświadamia. Pomaga w życiu zawodowym, jak i po części w prywatnym. Charyzma, nietypowe podejście do szkolenia motywuje i nakręca na kolejne spotkania.

Darek Knapar, uczestnik szkolenia

Tomek dał mi rozwiązania, dzięki którym lepiej komunikuję się z ludźmi; z klientami i przełożonymi. Od czasu ostatniego szkolenia prowadzonego przez Tomka minęło już kilka miesięcy, mimo wszystko nadal pamiętam to co mówił i wcielam w życie. Widzę i co najważniejsze czuję pozytywne efekty tych zmian. Jestem Tobie wdzięczny za dzielenie się tak ogromną wiedzą!

Anna Wasilewska, menadżer

Szkolenie Tomasza pozwoliło rozwinąć mi skrzydła w pracy na nowo. Ogromny, pozytywny power – bardzo duża wiedza, niewyobrażalna dawka pozytywnych emocji. Spotkanie motywacyjne z Tomkiem dało mi wiarę w to, co robię i jestem lepszym pracownikiem.

Jan Kartowski, uczestnik szkolenia

Wiele się nauczyłem i mam nadzieje, że uda mi się wprowadzać poznane techniki w swoje życie. Negocjacje są ważnym elementem mojego życia zawodowego, jak i osobistego. To właśnie dzięki Tomaszowi poznałem dodatkowe narzędzia, których dotychczas nie znałem. Bardzo dziękuję i pozdrawiam!

Patrycja Waszczowska, uczestniczka szkolenia

Szkolenie z Tomaszem jest niezwykle przydatne, sama atmosfera – przyjazna, bez oceniania i krytykowania, później merytoryczne uwagi i na koniec warsztaty. To wszystko pozwoliło mi lepiej zrozumieć świat relacji międzyludzkich i dzięki temu czuję się lepszym człowiekiem, który nie boi się mówić o swoich potrzebach. Dzięki Tomku!

Bartosz Owczarczyk, handlowiec

Podczas warsztatów z zakresu zakupów i negocjacji w biznesie nabrałem dodatkowych umiejętności, które z łatwością wdażam w życie. Bardzo skuteczne rozwiązania pozwoliły podnieść moją efektywność. Dziękuję Tomku!

Kamila Tomaszewska, handlowiec

Świetne szkolenie, dzięki któremu otworzyłam oczy na ważne elementy, na które do dnia szkolenia nie zwracałam uwagi. Przeprowadzone podczas szkolenia ćwiczenia okazały się strzałem w dziesiątkę! Dziękuję!

Zbigniew Raszczowski, pracownik działu obsługi klienta

Szkolenie z zakresu obsługi klienta pozwoliło mi zrozumieć język oczekiwań. Jest to niezmiernie ważne w moim zawodzie. Dzięki temu szkoleniu lepiej porozumiewam się z klientami, a i obsługa tzw. „trudnego” klienta nie jest już dla mnie ciężka. Niebawem zapiszę się na kolejne szkolenie u Tomasza. Polecam!

Radosław Finlder, pracownik salonu

Tomasz zaproponował ćwiczenia sytuacji, które tak naprawdę dzieją się każdego dnia w salonie. To niezwykle ważne doświadczenie pokazało mi, jak rozmawiać z klientem, w jaki sposób prowadzić negocjacje i przekonywać do swoich racji. Czekam na kolejną edycję szkoleń!

Bogdan Kowalczuk, handlowiec

Dzięki temu, że warsztaty prowadzone są w sposób dynamiczny i dostosowane do potrzeb uczestników, przedstawiane zagadnienia bardzo szybko wpadają w pamięć i zostają na długo. Właśnie dzięki temu można z tego korzystać w każdej chwili, w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Po takim szkoleniu z Tomaszem dostaje się skrzydeł!

Natalia Gawska, ubezpieczyciel

Takich trenerów, jak Tomasz zdecydowanie brakuje! Dobrze przygotowane i profesjonalnie przeprowadzone szkolenie zagwarantowało mi dostęp do wiedzy, którą wykorzystuję w pracy. Dzięki warsztatom z negocjacji, uświadomieniu efektu pierwszeństwa teraz każde spotkanie biznesowe przynosi efekt. Jestem zadowolona!

Aleksander Drzeryjski, kierownik działu marketingu i handlu

Bardzo efektywne spotkanie, którego celem nie było tylko przekazanie i ugruntowanie niezbędnej wiedzy, ale było okazją do integracji z pracownikami. Tomek połączył te dwie rzeczy w magiczny sposób. Edukował i zarazem integrował grupę wspólnymi warsztatami. Każdy z uczestników był pod pozytywnym wrażeniem.

Joanna Kaszarka, handlowiec

Nabrałam świeżego spojrzenia na zawód handlowca. Spotkanie z Tomaszem dało mi dużą dawkę merytorycznej wiedzy. To nie wszystko, dodatkowo warsztaty prowadzone przez Tomasza, pozwoliły mi przełożyć wiedzę na praktykę i bezpośredni kontakt z klientem. Efekt? Wzrost sprzedaży! Gorąco polecam szkolenia i spotkania z Tomaszem!

Antoni Plichowski, właściciel

Dwa dni bardzo energicznego szkolenia pozwoliło mi poznać siebie od nowa, od nowa budować na solidnych fundamentach. To czego dokonałem z Tomaszem, sam bym nie osiągnął. Indywidualne spotkania i rozmowy dają niezwykłe, wymierne korzyści! Dziękuję za współpracę, której efektem jest ogromna pewność siebie oraz jasny cel życiowy do zrealizowania. Teraz już wiem, co mam robić […]

Łukasz Gołębowski, uczestnik szkolenia

Właściwe podejście do negocjacji i umiejętności dobrego negocjatora – to przydaje mi się w moim życiu zawodowym. Rozmowy z partnerką, ze znajomymi nawet dzięki technikom negocjacyjnym wyglądają zupełnie inaczej. Tak właśnie jest, że po szkoleniach z Tomaszem otrzymuje się taką wiedzę, którą mimowolnie wykorzystuje się życiu codziennym i zdecydowanie je ułatwia. Barwo! Dziękuję!

Mariusz Jędrzejowski, kierownik działu handlowego

Warsztaty motywacyjne dla grupy handlowców, jakie przeprowadził Tomasz, dały ogromną dawkę energii, dzięki czemu nie tylko ja, ale cały zespół na nowo zaczął ze sobą współpracować, poprawiła się atmosfera i dzięki temu – jako team, znowu możemy wspólnie działać z lepszą perspektywą współpracy. Tomaszu dziękujemy!

Andrzej Kozłowski – Kierownik działu marketingu Galmet Sp. J.

Zwiększenie wyników sprzedaży – to efekt szkoleń prowadzonych przez Tomasza Madejskiego. Pracownicy otrzymali szereg kompetencji oraz uwierzyli jeszcze bardziej w siebie, dzięki czemu w bezpośrednim kontakcie z klientem wiedzą jak dotrzeć do niego, jak odkryć jego potrzeby. To powód dla którego z czystym sumieniem mogę polecić współpracę z Tomaszem.

Sylwia Chowaniec, uczestniczka szkolenia

Prowadzący szkolenie w sposób innowacyjny i wyrazisty przedstawia metody oraz buduje umiejętność kształtowania marki, zwracając uwagę na osobowości i metody ich doskonalenia. Pomaga w wyborze i prowadzeniu właściwych pracowników spełniających oczekiwania firmy.

Karolina Ogrodzka, uczestniczka szkolenia

Szkolenie, a właściwie Tomek sprawił, że całkowicie zmieniło się moje podejście do sprzedaży. Teraz wiem, że wszystko zależy ode mnie i mojego poglądu na sprawy. Dzięki szkoleniu czuję się pewniejsza, co będzie przełożeniem na moje relacje z klientem, jak również całościowe wyniki w pracy. Jak szkolenie to tylko z Tomkiem!

Joanna Kudłacz, uczestniczka szkolenia

Zagadnienia poruszane na szkoleniu pozwolą mi i ułatwią zrozumienie siebie, swoich zachowań, jak również zachowań klienta. Szkolenie uświadomiło mi w jaki sposób poznać lepiej potrzeby klienta, wywierać na niego wpływ oraz jak prowadzić rozmowy i szkolenia dla klientów. Muszę również popracować nad swoim przekazem informacji dla podległych mi pracowników.

Ramin Hatamnejad, uczestnik szkolenia

Szkolenie pozwoliło mi zrozumieć, że nie ważny jest produkt i moja chęć sprzedaży. Istotne jest aby zrozumieć potrzeby osoby do której kieruje swoją ofertę. Szkolenie pokazało mi, jak ważne jest panowanie nad sobą i emocjami, jak słuchać i obserwować ludzi 😊.

Maciej Kot, uczestnik szkolenia

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu spojrzałem na siebie w nowy sposób, którego dotąd nie zauważyłem, w jaki dotąd nie patrzyłem. Pozwoliło mi to na nowo zdefiniować swoje cele, w życiu jak i w pracy. Nabrałem pewności siebie, jako ja. Mogę wszystko. Aby moja praca zawodowa była skuteczna muszę pracować nad sobą, zacząć od siebie, tak by […]

Damian Zając, uczestnik szkolenia

Szkolenie z Tomkiem uporządkowało i ukierunkowało moją wiedzę w dziedzinie sprzedaży i kontaktu z klientem. Dzięki niemu dużo łatwiej jest mi prowadzić skuteczne rozmowy handlowe. Bardzo dziękuję!

Paweł Zemła, uczestnik szkolenia

Szkolenie interesujące. Pozyskana wiedza pozwoli mi na doskonalenie siebie jako sprzedawcy i dalszą pracę nad sobą. Przekazywane informacje były ciekawe, a prowadzący szkolenie kompetentny.

Norbert Pawłowski, uczestnik szkolenia

Osoba godna polecenia. Otwiera umysł na szersze spojrzenie na świat. Dzięki jego wypowiedziom zobaczyłem, co można osiągnąć, słuchając drugiej osoby. Tomasz pomaga znaleźć w sobie błędy, które popełniamy w życiu codziennym. Moim zdaniem jest to osoba, która wie co mówi.

Grzegorz Krzysztofik, uczestnik szkolenia

Pracuję w handlu od ponad 20 lat. Szkolenie z Tomkiem pozwoliło mi zwrócić uwagę na rzeczy, które dotychczas pomijałem i udoskonalić to, co do tej pory przerobiłem. Dziękuję.

Piotr Macionczyk, uczestnik szkolenia

Uczestniczyłem w wielu szkoleniach sprzedażowych, gdzie omawiano relacje z Klientem, jednak mogę stwierdzić, że nigdy nie uczestniczyłem w tak dobrym szkoleniu.

Justyna Wawrzynek-Gąska, uczestniczka szkolenia

Szczerze polecam szkolenie w wykonaniu Tomasza Madejskiego. Nietuzinkowe, pełne energii, zero nudy i moc wrażeń i nietypowej nauki. Sporo dowiadujemy się o sobie samych, nie wspominając o reszcie i klientach.

Sonia Kubik, uczestniczka szkolenia

Szkolenie bardzo mi się podobało. Było przeprowadzone w sposób przystępny, profesjonalny a zarazem „na luzie”. Wiedza zostanie w głowie na długo, ponieważ było bardzo dużo emocji. Wiadomości i umiejętności, które przyswoiłam są do wykorzystania w życiu prywatnym oraz zawodowym.

Brygida Kluń, uczestniczka szkolenia

Szkolenie wielce profesjonalne i merytoryczne. Spełniło moje oczekiwania, zdecydowanie polecam.

Paweł Macionczyk, uczestnik szkolenia

Dzięki szkoleniu zwrócę większą uwagę na swój wizerunek, ubiór, dzięki czemu zyskam zaufanie u klienta. Będę stawiał się w jego sytuacji, co pozwoli mi bardziej zrozumieć jego decyzje zakupowe. Teraz wiem, że „uspokojenie emocji” jest równie ważne.

Angelika Nowak, uczestniczka szkolenia

To wyjątkowe szkolenie pokazało nam, jak niesamowity wpływ na sprzedaż ma nasz umysł, osobowość. Szkolenie uświadomiło nam, że wszystko zależy od nas samych, naszych myśli, emocji i chęci. Bardzo ciekawy czas, który zaowocuje na pewno na najbliższych spotkaniach biznesowych.

Adrian Nowak, uczestnik szkolenia

Szczery i konkretny człowiek. Pozwolił mi zobaczyć i otworzyć oczy, aby umiejętnie rozmawiać z klientem i go zrozumieć. Mogę z czystym sumieniem polecić Tomka!

Barbara Pilch, uczestniczka szkolenia

Przed szkoleniem miałam ogromny problem z komunikacją i z wyprzedzeniem oczekiwań klientów. Po szkoleniu Pana Tomasza zmieniło się to diametralnie. Od teraz potrafię wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, potrafię wczuć się w drugą osobę, co znacznie ułatwia moją pracę.

Justyna Malecka, uczestniczka szkolenia

Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i na pewno będę polecać. Nauczyłam się wielu technik sprzedaży, co ułatwi mi pracę. Prowadzący potrafił doradzić w każdym aspekcie.

Aleksandra Juroszek, uczestniczka szkolenia

Dzięki temu szkoleniu poznałem lepiej siebie. Dowiedziałam się ciekawych rzeczy, które wykorzystam nie tylko w pracy kelnerki, ale i w życiu prywatnym. Cała treść szkolenia była jasna i zrozumiała, a prowadzący z chęcią odpowiadał na wszystkie pytania, nawet te niezwiązane z programem, który był realizowany.

Urszula Juroszek, uczestniczka szkolenia

Spodziewałam się kolejnego nudnego szkolenia, a oto Pan Tomek sprawił, że chciało się słuchać tego, co przekazuje więcej i więcej… Zdobyłam dużo wiedzy, którą na pewno wykorzystam jako osoba zarządzająca własną firmą, ale również w życiu osobistym. Szkolenie dało mi poczucie pewności. Rozumiem i jestem otwarty na potrzeby drugiego człowieka. Cieszę się, że mogłam uczestniczyć […]

Sandra Juroszek, uczestniczka szkolenia

Szkolenie pozwoliło mi lepiej zrozumieć błędy popełniane na stanowisku właściciela restauracji oraz przy obsłudze klientów. Nauczyłam się wielu pomocnych technik sugestywnej sprzedaży oraz budowania wizerunku naszej marki, wyróżniającej się na tle innych konkurencyjnych lokali w rejonie. Szczerze polecam. Pan Tomasz potrafi rozwiązać problemy będąc na każdym szczeblu i stanowiskach.

Damian Hulawy, uczestnik szkolenia

Doskonałe szkolenie zorientowane na kształcenie umiejętności praktycznych dostosowane do potrzeb kursantów. Prowadzący świetnie angażuje się w szkolenie, pokazując przykłady z własnego doświadczenia, korzystając ze swoich umiejętności. Zdecydowanie polecam.

Mateusz Ples, uczestnik szkolenia

Na szkolenie przyszedłem jako osoba nie mająca żadnego pojęcia na temat sprzedaży i postępowania z ludźmi z racji niewielkiego doświadczenia w tej branży. Po szkoleniu na pewno mogę stwierdzić, że nabyłem sporo umiejętności i wiedzy, które z pewnością zaprocentują w  mojej przyszłości, czy to w pracy czy też w codziennym życiu.

Patrycja Michalik, uczestniczka szkolenia

Tomek nie odpuszcza. Potrafi podejść drugą osobę na różne sposoby, aby wyciągnąć prawdę i pomóc jej zrozumieć swoje zachowanie. Utożsamia się ze swoim rozmówcą. Słucha i wyciąga trafne wnioski. Jego szkolenie pomogło mi bardziej zrozumieć rzeczy, które mną kierują.

Dominika Andrzejewska, uczestniczka szkolenia

Weekendowe szkolenie przebiegało w miłej atmosferze. Mogłam dostrzec błędy, które popełniałam na co dzień w kontaktach z klientem. Teraz wiem, na co zwrócić uwagę i jak poprawić swoją efektywność.