Staliśmy się liderem rynku pod względem zakupów
Referencje
pisemne

Zmieniona strategia marketingowa...
Robert Galara – Prezes GALMET SP.J
Zatrudnia ok. 800 pracowników

Zmieniona strategia marketingowa odmieniła całkowicie nasz wizerunek i sposób, w jaki działamy. Zwiększyło to sprzedaż i wzmocniło pozycję na rynku. Przeprowadzona efektywna kampania „Ciepło z klasą” przyniosła oczekiwany rezultat. W ciągu miesiąca nasi klienci spędzili łącznie 332 dni na naszej stronie, poznając nas bliżej. Te fakty pozwalają mi rekomendować współpracę z Tomaszem Madejskim. Zdecydowanie poprawiła się efektywność pracy moich handlowców. Przekonywająco opowiadają o naszych produktach, tym samym więcej sprzedają. Nabrali pewność siebie.
Robert Galara – Prezes GALMET SP.J
Zatrudnia ok. 800 pracowników

Szukałam kogoś w Warszawie i...
Katarzyna Bohm – właścicielka firmy
Sesja prywatna

Szukałam kogoś w Warszawie i Krakowie, byłam u wielu najbardziej znanych trenerów i uwielbiam ich, ale realnie to Tomek mi pomógł.
Katarzyna Bohm – właścicielka firmy
Sesja prywatna

Opracowana przez Tomasza Madejskiego...
Paweł Surówka – Członek Zarządu EUROCOLOR
Zatrudnia ok. 300 pracowników.

Opracowana przez Tomasza Madejskiego strategia biznesowa i skutecznie wdrażana przy jego pomocy i wsparciu skutkuje szybkim rozwojem EUROCOLOR na rynku. Nasza współpraca opiera się na działaniach public relations oraz kampaniach ATL/BTL. Co więcej prowadzone szkolenia pracowników działu handlowego przynoszą efekty. Zadowolenie ze współpracy z czystym sumieniem pozwala mi polecić Tomasza Madejskiego.
Paweł Surówka – Członek Zarządu EUROCOLOR
Zatrudnia ok. 300 pracowników.

Realizacja autorskiej strategii...
Paweł Świerkula – Wiceprezes Promar Sp. z o.o.
Zatrudnia ok. 200 pracowników

Realizacja autorskiej strategii marketingowej, którą opracował Tomasz Madejski zbudowała bardzo silną pozycje naszej firmy. Dzięki czemu zdobyliśmy nowych klientów na rynku polskim i europejskim. Ponadto zaplanował i zrealizował całościowy proces przygotowań do międzynarodowych targów. Osiągnęliśmy zaskakujący sukces: 300% planu sprzedażowego na Targach Przemysłu Mięsnego IFFA we Frankfurcie.
Paweł Świerkula – Wiceprezes Promar Sp. z o.o.
Zatrudnia ok. 200 pracowników

Staliśmy się liderem rynku pod...
Grzegorz Cielecki – Dyrektor Zarządzający Virtu Holding
Zatrudnia ok. 700 pracowników

Staliśmy się liderem rynku pod względem zakupów. Rozpoznawalność naszej marki to realny efekt mierzony w liczbach, wzrost o 150% w sprzedaży. Za cyfrą stoją nasi klienci i ich zadowolenie z naszej pracy. Współpraca z Tomaszem Madejskim to sukces dla naszej firmy. Efektywne kampanie reklamowe, uczciwe komunikowanie się z klientem i znalezienie nowych kanałów rozmowy dało oczekiwany efekt. Te miejsce styku: dobra firma i zadowolony klient zostało znalezione przez Tomasza.
Tak już współpracujemy od trzech lat i współpracować będziemy.
Grzegorz Cielecki – Dyrektor Zarządzający Virtu Holding
Zatrudnia ok. 700 pracowników

Jestem zadowolony ze współpracy z...
Kamil Sobota – właściciel firmy
Trening sprzedażowy

Jestem zadowolony ze współpracy z Tomkiem, Tomek jest taką osobą, która potrafi podejść Cię w tym pozytywnym znaczeniu tego słowa, tzn. potrafi Cię otworzyć. Potrafi Ci wskazać ten kierunek kiedy nagle zaczynasz sam sobie uświadamiać, ja to wszystko wiedziałem, ale nie miałem tego klucza. Tomek jest tym kluczem.
Kamil Sobota – właściciel firmy
Trening sprzedażowy
Krzysztof Gawlik, uczestnik szkolenia
Na tym szkoleniu poznajemy nie tylko techniki promowania produktu w celu zachęcenia klienta do kupna, lecz także uczymy się „czytać” ludzi – poznawać ich oraz sprawiać, by w rozmowie z nami czuli się dobrze i chętnie ją prowadzili. Łącząc te wszystkie składniki otrzymujemy gotowy przepis na skuteczną sprzedaż.

Na tym szkoleniu poznajemy nie tylko techniki promowania produktu w celu zachęcenia klienta do kupna, lecz także uczymy się „czytać” ludzi – poznawać ich oraz sprawiać, by w rozmowie z nami czuli się dobrze i chętnie ją prowadzili. Łącząc te wszystkie składniki otrzymujemy gotowy przepis na skuteczną sprzedaż.
Krzysztof Gawlik, uczestnik szkolenia
Jakub Podstawski, uczestnik szkolenia
Wcześniej byłem ignorantem, który nie rozumiał potrzeb klientów. W pracy skupiałem się na produkcie, pomijając wiele istotnych kwestii. Podczas szkolenia poznałem skuteczne techniki sprzedaży, które pozwalają mi zbudować relacje z Klientem. Dzięki temu łatwiej i szybciej realizuję cele.

Wcześniej byłem ignorantem, który nie rozumiał potrzeb klientów. W pracy skupiałem się na produkcie, pomijając wiele istotnych kwestii. Podczas szkolenia poznałem skuteczne techniki sprzedaży, które pozwalają mi zbudować relacje z Klientem. Dzięki temu łatwiej i szybciej realizuję cele.
Jakub Podstawski, uczestnik szkolenia
Tomasz Ziebura, uczestnik szkolenia
Szkolenie bardzo merytoryczne z realnymi przykładami. Wiedzę ze szkolenia można wykorzystać nie tylko w pracy, ale i w życiu codziennym. Szkolenie uwzględnia także ćwiczeni praktyczne, które pozwalają skorzystać z nowej wiedzy.

Szkolenie bardzo merytoryczne z realnymi przykładami. Wiedzę ze szkolenia można wykorzystać nie tylko w pracy, ale i w życiu codziennym. Szkolenie uwzględnia także ćwiczeni praktyczne, które pozwalają skorzystać z nowej wiedzy.
Tomasz Ziebura, uczestnik szkolenia
Jacek Mańka, uczestnik szkolenia
Dzięki szkoleniu lepiej pojąłem klientów, z którymi na co dzień współpracuję. Zdecydowanie lepiej trafiam w ich potrzeby i łatwiej mi odpowiadać na ich ataki. Rzeczy, które sprzedaję to już nie tylko fizyczny obiekt, to nowa historia, idea i wartość!

Dzięki szkoleniu lepiej pojąłem klientów, z którymi na co dzień współpracuję. Zdecydowanie lepiej trafiam w ich potrzeby i łatwiej mi odpowiadać na ich ataki. Rzeczy, które sprzedaję to już nie tylko fizyczny obiekt, to nowa historia, idea i wartość!
Jacek Mańka, uczestnik szkolenia
Radosław Saśkiewicz, uczestnik szkolenia
Szkolenia z Tomkiem to zawsze duża doza pozytywnych emocji i narzędzi – skutecznych narzędzi, które wykorzystuję w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Szkolenia z Tomkiem to zawsze duża doza pozytywnych emocji i narzędzi – skutecznych narzędzi, które wykorzystuję w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Radosław Saśkiewicz, uczestnik szkolenia
Sebastian Bil, uczestnik szkolenia
Szkolenie: otwiera, kreuje, tworzy, uczy i uświadamia. Pomaga w życiu zawodowym, jak i po części w prywatnym. Charyzma, nietypowe podejście do szkolenia motywuje i nakręca na kolejne spotkania.

Szkolenie: otwiera, kreuje, tworzy, uczy i uświadamia. Pomaga w życiu zawodowym, jak i po części w prywatnym. Charyzma, nietypowe podejście do szkolenia motywuje i nakręca na kolejne spotkania.
Sebastian Bil, uczestnik szkolenia
Darek Knapar, uczestnik szkolenia
Tomek dał mi rozwiązania, dzięki którym lepiej komunikuję się z ludźmi; z klientami i przełożonymi. Od czasu ostatniego szkolenia prowadzonego przez Tomka minęło już kilka miesięcy, mimo wszystko nadal pamiętam to co mówił i wcielam w życie. Widzę i co najważniejsze czuję pozytywne efekty tych zmian. Jestem Tobie wdzięczny za dzielenie się tak ogromną wiedzą!

Tomek dał mi rozwiązania, dzięki którym lepiej komunikuję się z ludźmi; z klientami i przełożonymi. Od czasu ostatniego szkolenia prowadzonego przez Tomka minęło już kilka miesięcy, mimo wszystko nadal pamiętam to co mówił i wcielam w życie. Widzę i co najważniejsze czuję pozytywne efekty tych zmian. Jestem Tobie wdzięczny za dzielenie się tak ogromną wiedzą!
Darek Knapar, uczestnik szkolenia
Anna Wasilewska, menadżer
Szkolenie Tomasza pozwoliło rozwinąć mi skrzydła w pracy na nowo. Ogromny, pozytywny power – bardzo duża wiedza, niewyobrażalna dawka pozytywnych emocji. Spotkanie motywacyjne z Tomkiem dało mi wiarę w to, co robię i jestem lepszym pracownikiem.

Szkolenie Tomasza pozwoliło rozwinąć mi skrzydła w pracy na nowo. Ogromny, pozytywny power – bardzo duża wiedza, niewyobrażalna dawka pozytywnych emocji. Spotkanie motywacyjne z Tomkiem dało mi wiarę w to, co robię i jestem lepszym pracownikiem.
Anna Wasilewska, menadżer
Jan Kartowski, uczestnik szkolenia
Wiele się nauczyłem i mam nadzieje, że uda mi się wprowadzać poznane techniki w swoje życie. Negocjacje są ważnym elementem mojego życia zawodowego, jak i osobistego. To właśnie dzięki Tomaszowi poznałem dodatkowe narzędzia, których dotychczas nie znałem. Bardzo dziękuję i pozdrawiam!

Wiele się nauczyłem i mam nadzieje, że uda mi się wprowadzać poznane techniki w swoje życie. Negocjacje są ważnym elementem mojego życia zawodowego, jak i osobistego. To właśnie dzięki Tomaszowi poznałem dodatkowe narzędzia, których dotychczas nie znałem. Bardzo dziękuję i pozdrawiam!
Jan Kartowski, uczestnik szkolenia
Patrycja Waszczowska, uczestniczka szkolenia
Szkolenie z Tomaszem jest niezwykle przydatne, sama atmosfera – przyjazna, bez oceniania i krytykowania, później merytoryczne uwagi i na koniec warsztaty. To wszystko pozwoliło mi lepiej zrozumieć świat relacji międzyludzkich i dzięki temu czuję się lepszym człowiekiem, który nie boi się mówić o swoich potrzebach. Dzięki Tomku!

Szkolenie z Tomaszem jest niezwykle przydatne, sama atmosfera – przyjazna, bez oceniania i krytykowania, później merytoryczne uwagi i na koniec warsztaty. To wszystko pozwoliło mi lepiej zrozumieć świat relacji międzyludzkich i dzięki temu czuję się lepszym człowiekiem, który nie boi się mówić o swoich potrzebach. Dzięki Tomku!
Patrycja Waszczowska, uczestniczka szkolenia
Bartosz Owczarczyk, handlowiec
Podczas warsztatów z zakresu zakupów i negocjacji w biznesie nabrałem dodatkowych umiejętności, które z łatwością wdażam w życie. Bardzo skuteczne rozwiązania pozwoliły podnieść moją efektywność. Dziękuję Tomku!

Podczas warsztatów z zakresu zakupów i negocjacji w biznesie nabrałem dodatkowych umiejętności, które z łatwością wdażam w życie. Bardzo skuteczne rozwiązania pozwoliły podnieść moją efektywność. Dziękuję Tomku!
Bartosz Owczarczyk, handlowiec
Kamila Tomaszewska, handlowiec
Świetne szkolenie, dzięki któremu otworzyłam oczy na ważne elementy, na które do dnia szkolenia nie zwracałam uwagi. Przeprowadzone podczas szkolenia ćwiczenia okazały się strzałem w dziesiątkę! Dziękuję!

Świetne szkolenie, dzięki któremu otworzyłam oczy na ważne elementy, na które do dnia szkolenia nie zwracałam uwagi. Przeprowadzone podczas szkolenia ćwiczenia okazały się strzałem w dziesiątkę! Dziękuję!
Kamila Tomaszewska, handlowiec
Zbigniew Raszczowski, pracownik działu obsługi klienta
Szkolenie z zakresu obsługi klienta pozwoliło mi zrozumieć język oczekiwań. Jest to niezmiernie ważne w moim zawodzie. Dzięki temu szkoleniu lepiej porozumiewam się z klientami, a i obsługa tzw. „trudnego” klienta nie jest już dla mnie ciężka. Niebawem zapiszę się na kolejne szkolenie u Tomasza. Polecam!

Szkolenie z zakresu obsługi klienta pozwoliło mi zrozumieć język oczekiwań. Jest to niezmiernie ważne w moim zawodzie. Dzięki temu szkoleniu lepiej porozumiewam się z klientami, a i obsługa tzw. „trudnego” klienta nie jest już dla mnie ciężka. Niebawem zapiszę się na kolejne szkolenie u Tomasza. Polecam!
Zbigniew Raszczowski, pracownik działu obsługi klienta
Radosław Finlder, pracownik salonu
Tomasz zaproponował ćwiczenia sytuacji, które tak naprawdę dzieją się każdego dnia w salonie. To niezwykle ważne doświadczenie pokazało mi, jak rozmawiać z klientem, w jaki sposób prowadzić negocjacje i przekonywać do swoich racji. Czekam na kolejną edycję szkoleń!

Tomasz zaproponował ćwiczenia sytuacji, które tak naprawdę dzieją się każdego dnia w salonie. To niezwykle ważne doświadczenie pokazało mi, jak rozmawiać z klientem, w jaki sposób prowadzić negocjacje i przekonywać do swoich racji. Czekam na kolejną edycję szkoleń!
Radosław Finlder, pracownik salonu
Bogdan Kowalczuk, handlowiec
Dzięki temu, że warsztaty prowadzone są w sposób dynamiczny i dostosowane do potrzeb uczestników, przedstawiane zagadnienia bardzo szybko wpadają w pamięć i zostają na długo. Właśnie dzięki temu można z tego korzystać w każdej chwili, w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Po takim szkoleniu z Tomaszem dostaje się skrzydeł!

Dzięki temu, że warsztaty prowadzone są w sposób dynamiczny i dostosowane do potrzeb uczestników, przedstawiane zagadnienia bardzo szybko wpadają w pamięć i zostają na długo. Właśnie dzięki temu można z tego korzystać w każdej chwili, w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Po takim szkoleniu z Tomaszem dostaje się skrzydeł!
Bogdan Kowalczuk, handlowiec
Natalia Gawska, ubezpieczyciel
Takich trenerów, jak Tomasz zdecydowanie brakuje! Dobrze przygotowane i profesjonalnie przeprowadzone szkolenie zagwarantowało mi dostęp do wiedzy, którą wykorzystuję w pracy. Dzięki warsztatom z negocjacji, uświadomieniu efektu pierwszeństwa teraz każde spotkanie biznesowe przynosi efekt. Jestem zadowolona!

Takich trenerów, jak Tomasz zdecydowanie brakuje! Dobrze przygotowane i profesjonalnie przeprowadzone szkolenie zagwarantowało mi dostęp do wiedzy, którą wykorzystuję w pracy. Dzięki warsztatom z negocjacji, uświadomieniu efektu pierwszeństwa teraz każde spotkanie biznesowe przynosi efekt. Jestem zadowolona!
Natalia Gawska, ubezpieczyciel
Aleksander Drzeryjski, kierownik działu marketingu i handlu
Bardzo efektywne spotkanie, którego celem nie było tylko przekazanie i ugruntowanie niezbędnej wiedzy, ale było okazją do integracji z pracownikami. Tomek połączył te dwie rzeczy w magiczny sposób. Edukował i zarazem integrował grupę wspólnymi warsztatami. Każdy z uczestników był pod pozytywnym wrażeniem.

Bardzo efektywne spotkanie, którego celem nie było tylko przekazanie i ugruntowanie niezbędnej wiedzy, ale było okazją do integracji z pracownikami. Tomek połączył te dwie rzeczy w magiczny sposób. Edukował i zarazem integrował grupę wspólnymi warsztatami. Każdy z uczestników był pod pozytywnym wrażeniem.
Aleksander Drzeryjski, kierownik działu marketingu i handlu
Joanna Kaszarka, handlowiec
Nabrałam świeżego spojrzenia na zawód handlowca. Spotkanie z Tomaszem dało mi dużą dawkę merytorycznej wiedzy. To nie wszystko, dodatkowo warsztaty prowadzone przez Tomasza, pozwoliły mi przełożyć wiedzę na praktykę i bezpośredni kontakt z klientem. Efekt? Wzrost sprzedaży! Gorąco polecam szkolenia i spotkania z Tomaszem!

Nabrałam świeżego spojrzenia na zawód handlowca. Spotkanie z Tomaszem dało mi dużą dawkę merytorycznej wiedzy. To nie wszystko, dodatkowo warsztaty prowadzone przez Tomasza, pozwoliły mi przełożyć wiedzę na praktykę i bezpośredni kontakt z klientem. Efekt? Wzrost sprzedaży! Gorąco polecam szkolenia i spotkania z Tomaszem!
Joanna Kaszarka, handlowiec
Antoni Plichowski, właściciel
Dwa dni bardzo energicznego szkolenia pozwoliło mi poznać siebie od nowa, od nowa budować na solidnych fundamentach. To czego dokonałem z Tomaszem, sam bym nie osiągnął. Indywidualne spotkania i rozmowy dają niezwykłe, wymierne korzyści! Dziękuję za współpracę, której efektem jest ogromna pewność siebie oraz jasny cel życiowy do zrealizowania. Teraz już wiem, co mam robić […]

Dwa dni bardzo energicznego szkolenia pozwoliło mi poznać siebie od nowa, od nowa budować na solidnych fundamentach. To czego dokonałem z Tomaszem, sam bym nie osiągnął. Indywidualne spotkania i rozmowy dają niezwykłe, wymierne korzyści! Dziękuję za współpracę, której efektem jest ogromna pewność siebie oraz jasny cel życiowy do zrealizowania. Teraz już wiem, co mam robić by osiągnąć, to czego pragnę.
Antoni Plichowski, właściciel
Łukasz Gołębowski, uczestnik szkolenia
Właściwe podejście do negocjacji i umiejętności dobrego negocjatora – to przydaje mi się w moim życiu zawodowym. Rozmowy z partnerką, ze znajomymi nawet dzięki technikom negocjacyjnym wyglądają zupełnie inaczej. Tak właśnie jest, że po szkoleniach z Tomaszem otrzymuje się taką wiedzę, którą mimowolnie wykorzystuje się życiu codziennym i zdecydowanie je ułatwia. Barwo! Dziękuję!

Właściwe podejście do negocjacji i umiejętności dobrego negocjatora – to przydaje mi się w moim życiu zawodowym. Rozmowy z partnerką, ze znajomymi nawet dzięki technikom negocjacyjnym wyglądają zupełnie inaczej. Tak właśnie jest, że po szkoleniach z Tomaszem otrzymuje się taką wiedzę, którą mimowolnie wykorzystuje się życiu codziennym i zdecydowanie je ułatwia. Barwo! Dziękuję!
Łukasz Gołębowski, uczestnik szkolenia
Mariusz Jędrzejowski, kierownik działu handlowego
Warsztaty motywacyjne dla grupy handlowców, jakie przeprowadził Tomasz, dały ogromną dawkę energii, dzięki czemu nie tylko ja, ale cały zespół na nowo zaczął ze sobą współpracować, poprawiła się atmosfera i dzięki temu – jako team, znowu możemy wspólnie działać z lepszą perspektywą współpracy. Tomaszu dziękujemy!

Warsztaty motywacyjne dla grupy handlowców, jakie przeprowadził Tomasz, dały ogromną dawkę energii, dzięki czemu nie tylko ja, ale cały zespół na nowo zaczął ze sobą współpracować, poprawiła się atmosfera i dzięki temu – jako team, znowu możemy wspólnie działać z lepszą perspektywą współpracy. Tomaszu dziękujemy!
Mariusz Jędrzejowski, kierownik działu handlowego
Andrzej Kozłowski – Kierownik działu marketingu Galmet Sp. J.
Zwiększenie wyników sprzedaży – to efekt szkoleń prowadzonych przez Tomasza Madejskiego. Pracownicy otrzymali szereg kompetencji oraz uwierzyli jeszcze bardziej w siebie, dzięki czemu w bezpośrednim kontakcie z klientem wiedzą jak dotrzeć do niego, jak odkryć jego potrzeby. To powód dla którego z czystym sumieniem mogę polecić współpracę z Tomaszem.

Zwiększenie wyników sprzedaży – to efekt szkoleń prowadzonych przez Tomasza Madejskiego. Pracownicy otrzymali szereg kompetencji oraz uwierzyli jeszcze bardziej w siebie, dzięki czemu w bezpośrednim kontakcie z klientem wiedzą jak dotrzeć do niego, jak odkryć jego potrzeby. To powód dla którego z czystym sumieniem mogę polecić współpracę z Tomaszem.
Andrzej Kozłowski – Kierownik działu marketingu Galmet Sp. J.
Sylwia Chowaniec, uczestniczka szkolenia
Prowadzący szkolenie w sposób innowacyjny i wyrazisty przedstawia metody oraz buduje umiejętność kształtowania marki, zwracając uwagę na osobowości i metody ich doskonalenia. Pomaga w wyborze i prowadzeniu właściwych pracowników spełniających oczekiwania firmy.

Prowadzący szkolenie w sposób innowacyjny i wyrazisty przedstawia metody oraz buduje umiejętność kształtowania marki, zwracając uwagę na osobowości i metody ich doskonalenia. Pomaga w wyborze i prowadzeniu właściwych pracowników spełniających oczekiwania firmy.
Sylwia Chowaniec, uczestniczka szkolenia
Karolina Ogrodzka, uczestniczka szkolenia
Szkolenie, a właściwie Tomek sprawił, że całkowicie zmieniło się moje podejście do sprzedaży. Teraz wiem, że wszystko zależy ode mnie i mojego poglądu na sprawy. Dzięki szkoleniu czuję się pewniejsza, co będzie przełożeniem na moje relacje z klientem, jak również całościowe wyniki w pracy. Jak szkolenie to tylko z Tomkiem!

Szkolenie, a właściwie Tomek sprawił, że całkowicie zmieniło się moje podejście do sprzedaży. Teraz wiem, że wszystko zależy ode mnie i mojego poglądu na sprawy. Dzięki szkoleniu czuję się pewniejsza, co będzie przełożeniem na moje relacje z klientem, jak również całościowe wyniki w pracy. Jak szkolenie to tylko z Tomkiem!
Karolina Ogrodzka, uczestniczka szkolenia
Joanna Kudłacz, uczestniczka szkolenia
Zagadnienia poruszane na szkoleniu pozwolą mi i ułatwią zrozumienie siebie, swoich zachowań, jak również zachowań klienta. Szkolenie uświadomiło mi w jaki sposób poznać lepiej potrzeby klienta, wywierać na niego wpływ oraz jak prowadzić rozmowy i szkolenia dla klientów. Muszę również popracować nad swoim przekazem informacji dla podległych mi pracowników.

Zagadnienia poruszane na szkoleniu pozwolą mi i ułatwią zrozumienie siebie, swoich zachowań, jak również zachowań klienta. Szkolenie uświadomiło mi w jaki sposób poznać lepiej potrzeby klienta, wywierać na niego wpływ oraz jak prowadzić rozmowy i szkolenia dla klientów. Muszę również popracować nad swoim przekazem informacji dla podległych mi pracowników.
Joanna Kudłacz, uczestniczka szkolenia
Ramin Hatamnejad, uczestnik szkolenia
Szkolenie pozwoliło mi zrozumieć, że nie ważny jest produkt i moja chęć sprzedaży. Istotne jest aby zrozumieć potrzeby osoby do której kieruje swoją ofertę. Szkolenie pokazało mi, jak ważne jest panowanie nad sobą i emocjami, jak słuchać i obserwować ludzi 😊.

Szkolenie pozwoliło mi zrozumieć, że nie ważny jest produkt i moja chęć sprzedaży. Istotne jest aby zrozumieć potrzeby osoby do której kieruje swoją ofertę. Szkolenie pokazało mi, jak ważne jest panowanie nad sobą i emocjami, jak słuchać i obserwować ludzi 😊.
Ramin Hatamnejad, uczestnik szkolenia
Maciej Kot, uczestnik szkolenia
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu spojrzałem na siebie w nowy sposób, którego dotąd nie zauważyłem, w jaki dotąd nie patrzyłem. Pozwoliło mi to na nowo zdefiniować swoje cele, w życiu jak i w pracy. Nabrałem pewności siebie, jako ja. Mogę wszystko. Aby moja praca zawodowa była skuteczna muszę pracować nad sobą, zacząć od siebie, tak by […]

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu spojrzałem na siebie w nowy sposób, którego dotąd nie zauważyłem, w jaki dotąd nie patrzyłem. Pozwoliło mi to na nowo zdefiniować swoje cele, w życiu jak i w pracy. Nabrałem pewności siebie, jako ja. Mogę wszystko. Aby moja praca zawodowa była skuteczna muszę pracować nad sobą, zacząć od siebie, tak by miało to przełożenie na rezultaty w mojej pracy.
Maciej Kot, uczestnik szkolenia
Damian Zając, uczestnik szkolenia
Szkolenie z Tomkiem uporządkowało i ukierunkowało moją wiedzę w dziedzinie sprzedaży i kontaktu z klientem. Dzięki niemu dużo łatwiej jest mi prowadzić skuteczne rozmowy handlowe. Bardzo dziękuję!

Szkolenie z Tomkiem uporządkowało i ukierunkowało moją wiedzę w dziedzinie sprzedaży i kontaktu z klientem. Dzięki niemu dużo łatwiej jest mi prowadzić skuteczne rozmowy handlowe. Bardzo dziękuję!
Damian Zając, uczestnik szkolenia
Paweł Zemła, uczestnik szkolenia
Szkolenie interesujące. Pozyskana wiedza pozwoli mi na doskonalenie siebie jako sprzedawcy i dalszą pracę nad sobą. Przekazywane informacje były ciekawe, a prowadzący szkolenie kompetentny.

Szkolenie interesujące. Pozyskana wiedza pozwoli mi na doskonalenie siebie jako sprzedawcy i dalszą pracę nad sobą. Przekazywane informacje były ciekawe, a prowadzący szkolenie kompetentny.
Paweł Zemła, uczestnik szkolenia
Norbert Pawłowski, uczestnik szkolenia
Osoba godna polecenia. Otwiera umysł na szersze spojrzenie na świat. Dzięki jego wypowiedziom zobaczyłem, co można osiągnąć, słuchając drugiej osoby. Tomasz pomaga znaleźć w sobie błędy, które popełniamy w życiu codziennym. Moim zdaniem jest to osoba, która wie co mówi.

Osoba godna polecenia. Otwiera umysł na szersze spojrzenie na świat. Dzięki jego wypowiedziom zobaczyłem, co można osiągnąć, słuchając drugiej osoby. Tomasz pomaga znaleźć w sobie błędy, które popełniamy w życiu codziennym. Moim zdaniem jest to osoba, która wie co mówi.
Norbert Pawłowski, uczestnik szkolenia
Grzegorz Krzysztofik, uczestnik szkolenia
Pracuję w handlu od ponad 20 lat. Szkolenie z Tomkiem pozwoliło mi zwrócić uwagę na rzeczy, które dotychczas pomijałem i udoskonalić to, co do tej pory przerobiłem. Dziękuję.

Pracuję w handlu od ponad 20 lat. Szkolenie z Tomkiem pozwoliło mi zwrócić uwagę na rzeczy, które dotychczas pomijałem i udoskonalić to, co do tej pory przerobiłem. Dziękuję.
Grzegorz Krzysztofik, uczestnik szkolenia
Piotr Macionczyk, uczestnik szkolenia
Uczestniczyłem w wielu szkoleniach sprzedażowych, gdzie omawiano relacje z Klientem, jednak mogę stwierdzić, że nigdy nie uczestniczyłem w tak dobrym szkoleniu.

Uczestniczyłem w wielu szkoleniach sprzedażowych, gdzie omawiano relacje z Klientem, jednak mogę stwierdzić, że nigdy nie uczestniczyłem w tak dobrym szkoleniu.
Piotr Macionczyk, uczestnik szkolenia
Justyna Wawrzynek-Gąska, uczestniczka szkolenia
Szczerze polecam szkolenie w wykonaniu Tomasza Madejskiego. Nietuzinkowe, pełne energii, zero nudy i moc wrażeń i nietypowej nauki. Sporo dowiadujemy się o sobie samych, nie wspominając o reszcie i klientach.

Szczerze polecam szkolenie w wykonaniu Tomasza Madejskiego. Nietuzinkowe, pełne energii, zero nudy i moc wrażeń i nietypowej nauki. Sporo dowiadujemy się o sobie samych, nie wspominając o reszcie i klientach.
Justyna Wawrzynek-Gąska, uczestniczka szkolenia
Sonia Kubik, uczestniczka szkolenia
Szkolenie bardzo mi się podobało. Było przeprowadzone w sposób przystępny, profesjonalny a zarazem „na luzie”. Wiedza zostanie w głowie na długo, ponieważ było bardzo dużo emocji. Wiadomości i umiejętności, które przyswoiłam są do wykorzystania w życiu prywatnym oraz zawodowym.

Szkolenie bardzo mi się podobało. Było przeprowadzone w sposób przystępny, profesjonalny a zarazem „na luzie”. Wiedza zostanie w głowie na długo, ponieważ było bardzo dużo emocji. Wiadomości i umiejętności, które przyswoiłam są do wykorzystania w życiu prywatnym oraz zawodowym.
Sonia Kubik, uczestniczka szkolenia
Brygida Kluń, uczestniczka szkolenia
Szkolenie wielce profesjonalne i merytoryczne. Spełniło moje oczekiwania, zdecydowanie polecam.

Szkolenie wielce profesjonalne i merytoryczne. Spełniło moje oczekiwania, zdecydowanie polecam.
Brygida Kluń, uczestniczka szkolenia
Paweł Macionczyk, uczestnik szkolenia
Dzięki szkoleniu zwrócę większą uwagę na swój wizerunek, ubiór, dzięki czemu zyskam zaufanie u klienta. Będę stawiał się w jego sytuacji, co pozwoli mi bardziej zrozumieć jego decyzje zakupowe. Teraz wiem, że „uspokojenie emocji” jest równie ważne.

Dzięki szkoleniu zwrócę większą uwagę na swój wizerunek, ubiór, dzięki czemu zyskam zaufanie u klienta. Będę stawiał się w jego sytuacji, co pozwoli mi bardziej zrozumieć jego decyzje zakupowe. Teraz wiem, że „uspokojenie emocji” jest równie ważne.
Paweł Macionczyk, uczestnik szkolenia
Angelika Nowak, uczestniczka szkolenia
To wyjątkowe szkolenie pokazało nam, jak niesamowity wpływ na sprzedaż ma nasz umysł, osobowość. Szkolenie uświadomiło nam, że wszystko zależy od nas samych, naszych myśli, emocji i chęci. Bardzo ciekawy czas, który zaowocuje na pewno na najbliższych spotkaniach biznesowych.

To wyjątkowe szkolenie pokazało nam, jak niesamowity wpływ na sprzedaż ma nasz umysł, osobowość. Szkolenie uświadomiło nam, że wszystko zależy od nas samych, naszych myśli, emocji i chęci. Bardzo ciekawy czas, który zaowocuje na pewno na najbliższych spotkaniach biznesowych.
Angelika Nowak, uczestniczka szkolenia
Adrian Nowak, uczestnik szkolenia
Szczery i konkretny człowiek. Pozwolił mi zobaczyć i otworzyć oczy, aby umiejętnie rozmawiać z klientem i go zrozumieć. Mogę z czystym sumieniem polecić Tomka!

Szczery i konkretny człowiek. Pozwolił mi zobaczyć i otworzyć oczy, aby umiejętnie rozmawiać z klientem i go zrozumieć.
Mogę z czystym sumieniem polecić Tomka!
Adrian Nowak, uczestnik szkolenia
Barbara Pilch, uczestniczka szkolenia
Przed szkoleniem miałam ogromny problem z komunikacją i z wyprzedzeniem oczekiwań klientów. Po szkoleniu Pana Tomasza zmieniło się to diametralnie. Od teraz potrafię wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, potrafię wczuć się w drugą osobę, co znacznie ułatwia moją pracę.

Przed szkoleniem miałam ogromny problem z komunikacją i z wyprzedzeniem oczekiwań klientów. Po szkoleniu Pana Tomasza zmieniło się to diametralnie. Od teraz potrafię wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, potrafię wczuć się w drugą osobę, co znacznie ułatwia moją pracę.
Barbara Pilch, uczestniczka szkolenia
Justyna Malecka, uczestniczka szkolenia
Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i na pewno będę polecać. Nauczyłam się wielu technik sprzedaży, co ułatwi mi pracę. Prowadzący potrafił doradzić w każdym aspekcie.

Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i na pewno będę polecać. Nauczyłam się wielu technik sprzedaży, co ułatwi mi pracę. Prowadzący potrafił doradzić w każdym aspekcie.
Justyna Malecka, uczestniczka szkolenia
Aleksandra Juroszek, uczestniczka szkolenia
Dzięki temu szkoleniu poznałem lepiej siebie. Dowiedziałam się ciekawych rzeczy, które wykorzystam nie tylko w pracy kelnerki, ale i w życiu prywatnym. Cała treść szkolenia była jasna i zrozumiała, a prowadzący z chęcią odpowiadał na wszystkie pytania, nawet te niezwiązane z programem, który był realizowany.

Dzięki temu szkoleniu poznałem lepiej siebie. Dowiedziałam się ciekawych rzeczy, które wykorzystam nie tylko w pracy kelnerki, ale i w życiu prywatnym. Cała treść szkolenia była jasna i zrozumiała, a prowadzący z chęcią odpowiadał na wszystkie pytania, nawet te niezwiązane z programem, który był realizowany.
Aleksandra Juroszek, uczestniczka szkolenia
Urszula Juroszek, uczestniczka szkolenia
Spodziewałam się kolejnego nudnego szkolenia, a oto Pan Tomek sprawił, że chciało się słuchać tego, co przekazuje więcej i więcej… Zdobyłam dużo wiedzy, którą na pewno wykorzystam jako osoba zarządzająca własną firmą, ale również w życiu osobistym. Szkolenie dało mi poczucie pewności. Rozumiem i jestem otwarty na potrzeby drugiego człowieka. Cieszę się, że mogłam uczestniczyć […]

Spodziewałam się kolejnego nudnego szkolenia, a oto Pan Tomek sprawił, że chciało się słuchać tego, co przekazuje więcej i więcej… Zdobyłam dużo wiedzy, którą na pewno wykorzystam jako osoba zarządzająca własną firmą, ale również w życiu osobistym. Szkolenie dało mi poczucie pewności. Rozumiem i jestem otwarty na potrzeby drugiego człowieka. Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tym kursie. Dziękuję.
Urszula Juroszek, uczestniczka szkolenia
Sandra Juroszek, uczestniczka szkolenia
Szkolenie pozwoliło mi lepiej zrozumieć błędy popełniane na stanowisku właściciela restauracji oraz przy obsłudze klientów. Nauczyłam się wielu pomocnych technik sugestywnej sprzedaży oraz budowania wizerunku naszej marki, wyróżniającej się na tle innych konkurencyjnych lokali w rejonie. Szczerze polecam. Pan Tomasz potrafi rozwiązać problemy będąc na każdym szczeblu i stanowiskach.

Szkolenie pozwoliło mi lepiej zrozumieć błędy popełniane na stanowisku właściciela restauracji oraz przy obsłudze klientów. Nauczyłam się wielu pomocnych technik sugestywnej sprzedaży oraz budowania wizerunku naszej marki, wyróżniającej się na tle innych konkurencyjnych lokali w rejonie. Szczerze polecam. Pan Tomasz potrafi rozwiązać problemy będąc na każdym szczeblu i stanowiskach.
Sandra Juroszek, uczestniczka szkolenia
Damian Hulawy, uczestnik szkolenia
Doskonałe szkolenie zorientowane na kształcenie umiejętności praktycznych dostosowane do potrzeb kursantów. Prowadzący świetnie angażuje się w szkolenie, pokazując przykłady z własnego doświadczenia, korzystając ze swoich umiejętności. Zdecydowanie polecam.

Doskonałe szkolenie zorientowane na kształcenie umiejętności praktycznych dostosowane do potrzeb kursantów. Prowadzący świetnie angażuje się w szkolenie, pokazując przykłady z własnego doświadczenia, korzystając ze swoich umiejętności. Zdecydowanie polecam.
Damian Hulawy, uczestnik szkolenia
Mateusz Ples, uczestnik szkolenia
Na szkolenie przyszedłem jako osoba nie mająca żadnego pojęcia na temat sprzedaży i postępowania z ludźmi z racji niewielkiego doświadczenia w tej branży. Po szkoleniu na pewno mogę stwierdzić, że nabyłem sporo umiejętności i wiedzy, które z pewnością zaprocentują w mojej przyszłości, czy to w pracy czy też w codziennym życiu.

Na szkolenie przyszedłem jako osoba nie mająca żadnego pojęcia na temat sprzedaży i postępowania z ludźmi z racji niewielkiego doświadczenia w tej branży. Po szkoleniu na pewno mogę stwierdzić, że nabyłem sporo umiejętności i wiedzy, które z pewnością zaprocentują w mojej przyszłości, czy to w pracy czy też w codziennym życiu.
Mateusz Ples, uczestnik szkolenia
Patrycja Michalik, uczestniczka szkolenia
Tomek nie odpuszcza. Potrafi podejść drugą osobę na różne sposoby, aby wyciągnąć prawdę i pomóc jej zrozumieć swoje zachowanie. Utożsamia się ze swoim rozmówcą. Słucha i wyciąga trafne wnioski. Jego szkolenie pomogło mi bardziej zrozumieć rzeczy, które mną kierują.

Tomek nie odpuszcza. Potrafi podejść drugą osobę na różne sposoby, aby wyciągnąć prawdę i pomóc jej zrozumieć swoje zachowanie. Utożsamia się ze swoim rozmówcą. Słucha i wyciąga trafne wnioski. Jego szkolenie pomogło mi bardziej zrozumieć rzeczy, które mną kierują.
Patrycja Michalik, uczestniczka szkolenia
Dominika Andrzejewska, uczestniczka szkolenia
Weekendowe szkolenie przebiegało w miłej atmosferze. Mogłam dostrzec błędy, które popełniałam na co dzień w kontaktach z klientem. Teraz wiem, na co zwrócić uwagę i jak poprawić swoją efektywność.

Weekendowe szkolenie przebiegało w miłej atmosferze. Mogłam dostrzec błędy, które popełniałam na co dzień w kontaktach z klientem. Teraz wiem, na co zwrócić uwagę i jak poprawić swoją efektywność.
Dominika Andrzejewska, uczestniczka szkolenia